Her kan du få svar på de mest almindelige spørgsmål, du måtte have. Du kan også kontakte os via vores kontaktformular her.

Ofte stillede spørgsmål  

Er jeres produkter cruelty-free og veganske?

Bortset fra vores Lip Repair, som indeholder naturligt bivoks, er alle vores produkter veganske. Dette betyder, at de ikke indeholder genetisk modificerede organismer eller animalske ingredienser og biprodukter. Vores produkter er desuden cruelty-free, idet vi ikke tester på dyr. Ingredienserne, vi bruger i vores woods_ produkter, kommer fra naturlige planter, urter og bær fulde af vitaminer, anti-aging-aktiver og essentielle omegaer.   

Er jeres produkter sikre at benytte under graviditet og amning?

Ja, vores produkter er sikre at benytte under graviditet og amning. Dog er det ikke anbefalet at bruge produkter, som indeholder parfumer, AHA/BHA og retinol under graviditeter og amning. 

Er parfumerne i jeres produkter naturlige og sikre?

Ja, parfumerne i vores produkter er både naturlige og sikre at bruge. Vi bruger en meget lille mængde naturlig duft, eksempelvis æteriske olier, i vores produkter. Vær opmærksom på, at vores æteriske olier stadig kan irritere nogle hudtyper, selvom de er naturlige. 

Vi har dog også fuldkommen parfumefri produkter – du kan finde en liste med disse nedenfor. 

Hvordan finder jeg ud af hvilken hudtype, jeg har?

Hvis du er usikker på din hudtype og hvilke produkter, du bør købe, kan du tage vores hudplejequiz på dette link: Skincare Quiz 

 Baseret på vores resultater anbefaler vi en rutine, der er tilpasset din hud og dens behov. 

Jeg har et gavekort og en rabatkode – hvordan bruger jeg den?

Hvis du har et gavekort eller en rabatkode, som du ønsker at bruge på din ordre, kan du gøre dette under ”checkout.” Her kan du udfylde din information, og til højre vil du seen kolonne med teksten: ”Gavekort og rabatkode” – indtast koden her og tryk ”anvend”.

Hvordan ved jeg, at min ordre er gennemført og behandles?

Du vil modtage en bekræftelsesmail efter, at du har gennemført en ordre. På den måde ved du, at vi har modtaget din ordre og er i gang med at behandle den.

Hvordan tracker jeg min ordre?

Du modtager et Track and Trace nummer, når din ordre afsendes. Vores ordrer leveres af GLS, UPS, DHL og PostNord.

Jeg har bestilt en forkert ordre – hvad gør jeg?

Hvis du har bestilt en forkert ordre, kan du altid forsøge at sende os en e-mail, hvorefter vi annullerer din ordre. Dog pakker vi indtil klokken 15 i hverdage, så hvis du har bestilt en ordre efter klokken 15, er din pakke allerede blevet afsendt, hvilket betyder, at du desværre må vente,til du har modtaget ordren og derefter returnere den til os.

Jeg har modtaget den forkerte vare – hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget den forkerte vare, bør du kontakte os og informere os omkring det. Du kan derefter returnere varen og bestille en ny.

Jeg oplever et teknisk problem, hvem skal jeg kontakte?

Hvis du oplever tekniske problemer på vores hjemmeside, kan du sende en e-mail til support@woodscopenhagen.com, hvorefter vi vil assistere dig.

Min ordre er ikke ankommet endnu – kan I spore den?

Du modtager et tracking-nummer fra ordren afsendes, så du kan følge og lokalisere din pakke. Du er også velkommen til at kontakte os, såvi kan tracke pakken for dig.

Min pakke var ikke på det aftalte afhentningssted – hvad gør jeg?

Hvis din pakke ikke er ved afhentningsstedet, er det fordi det maksimale antal dage, afhentningsstedet må beholde din pakke, er overskredet, og din pakke er derfor på vej tilbage til os. Du kan lægge en ny ordre, hvorefter du vil modtage en refundering, når pakken er returneret.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du ønsker at returnere en pakke, kan du sende os en anmodning på info@woodscopenhagen.com med dit ordrenummer, hvorefter vi sender dig en returlabel. Vær sikker på, at produkterne er pakket ansvarligt, og at de er i samme tilstand, som de blev modtaget.

Produkterne, jeg har modtaget, er ødelagte/defekte – hvad gør jeg?

Hvis produkterne, du har modtaget, er defekte eller ødelagte, kan dukontakte vores kundeservice på info@woodscopenhagen.com for at adressere problemet og vedhæfte et billede af produktet, som er defekt. Hvis du allerede når transportøren leverer varen kan vurdere, at produktet er defekt, bør du afvise at modtage produktet.

Hvad er jeres returpolitik?

Du har ret til at annullere et køb uden begrundelse op til 30 dage fra den dato, du er kommet i fysisk besiddelse af produkterne. Ydermere skal produkterne være i samme stand, som da du modtog dem. Vi tilbyder gratis returnering af produktet/produkterne indenfor 30 dage. 

Fik du ikke det svar, du ledte efter?