0

Ingen produkter i kurven

Wishlist

Your Wishlist is currently empty.

Return To Shop

Choose language
Help
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
0
Danish - German - English
Choose language
[:en]help[:]

It seems you are new to us.

Welcome to woods Copenhagen

To create an account, please enter your details below

Welcome

Please insert a valid email adress

FAQ

Hvis du ikke finder svar her, er du velkommen til at sende os en email eller ringe til os.

KAN PRODUKTET UDLØBE?

Hudplejeprodukter kan godt udløbe. Find PAO (period after opening) symbolet bag på produktet. Nummeret foran M’et indikerer hvor mange måneder produktet kan holde sig efter åbning.

HAR I NOGEN FYSISKE BUTIKKER ELLER FORHANDLERE?

woods_copenhagen forhandles i følgende fysiske butikker:

 

Danmark:

 

https://stoy.com/

 

https://www.dr-adams.dk/

 

https://lot29.dk/

 

https://www.nuecph.com/

ER WOODS_ COPENHAGEN PRODUKTER VEGANSKE?

Udover vores Lip Repair Balm, som indeholder naturlig bivoks, er alle vores produkter veganske. Det betyder, at de ikke indeholder genmodificerede organismer, animalske produkter eller biprodukter. I stedet er ingredienserne udvundet af naturlige planter og bær fyldt med vitaminer, anti-aging aktiver og essentielle omegaer.

ER WOODS_ COPENHAGEN PRODUKTER ØKOLOGISKE OG NATURLIGE?

Ja. Vi udvælger vores ingredienser for deres potens og effektivitet, deres nordiske oprindelse, deres naturlighed og deres økologiske dyrkning.

 

Økologiske ingredienser dyrkes uden brug af kunstgødning, herbicider og pesticider. Udover at undgå at skade din krop, forbedrer disse ingredienser også virkningen af dine produkter, eftersom de ikke indeholder unødvendige irritationer. De arbejder med din hud fremfor imod den.

I tillæg til de åbenlyse fordele for din krop og din hud, har økologiske ingredienser ydermere langt færre negative konsekvenser for miljøet end de konventionelle, eftersom færre kemikalier ledes ud i luft og vand.

HVILKE HUDTYPER PASSER WOODS_ COPENHAGEN TIL?

Alle hudtyper. Dog passer visse produkter bedre til visse hudtyper end andre.

ER DET NORMALT AT MIN HUD SLÅR UD, NÅR JEG BRUGER INTENSE PEEL MASK?

Ja. Kombinationen af aktive ingredienser kan forårsage midlertidig rødmen.

MIN HUD SLÅR UD VED BRUG AF JERES PRODUKTER. PASSER DE IKKE TIL MIG?

Det er almindeligt, at huden reagerer, når du skifter til nye hudplejeprodukter. Din hud skal vænne sig til de nye ingredienser, og derfor kan man i starten opleve eksempelvis urenheder. Almindeligvis tager denne tilvænning op til 8 uger.

HVORFOR VAND FRA GRØNLAND?

woods_copenhagen produkter indeholder vand fra en arktisk kilde nord for polarcirklen. Vandet er uberørt og har et unikt oxygenindhold, ligesom dets mineralindhold er så lavt, at aktive ingredienser absorberes effektivt ind i huden.

 

Mineralindhold måles i TDS og fortæller hvor rent, vandet er. I godt drikkevand er mineralværdien mellem 150-650. WHO at drikkevand ikke overstiger 500 TDS. Mineralindholdet i vores produkter er på mindre end 50 TDS. En lav TDS tillader et langt højere optag af ingredienser, så de absorberes effektivt i huden.

HVILKE MATERIALER BRUGER WOODS_ COPENHAGEN TIL EMBALLAGE?

Al emballage i pap og papir er FSC certificeret og kun hentet, hvor der ikke fældes mere træ, end skoven kan nå at reproducere. På den måde tager skoven og dens biologiske mangfoldighed ikke skade.

 

Vi er lige så passionerede omkring vores emballagevalg som vores produktopskrifter, eftersom det er vores mål at være så klimabetænksomme som muligt og passe godt på vores planet. Som en naturlig del af vores værdikæde stræber vi hele tiden efter at reducere vores klima-aftryk. Eftersom 70% af alt affald fra skønhedsindustrien ikke genanvendes, sigter vi mod at vælge bæredygtig og nedbrydelig emballage hver eneste gang, det er muligt. Vi anvender kun genanvendeligt glas, aluminium og virgin plastik.

HVAD ER WOODS_ COPENHAGENS TILGANG TIL CERTIFICERINGER?

woods_copenhagen produkter er skabt med en kompromisløs tilgang til hudpleje. Og selvom vi er positive over for certificeringer, har vi valgt ikke at indgå samarbejde med nogen af organisationerne bag, blandt andet da vi i flere tilfælde paradoksalt nok ikke kunne få de allerbedste økologiske ingredienser, eftersom disse endnu ikke var et finde på deres lister over godkendte ingredienser.

HVAD ER WOODS_COPENHAGEN’S RETURPOLITIK?

Din ordre skal returneres inden for 14 dage efter modtagelse. Produkterne skal være i samme stand som ved modtagelse og i original emballage. Produkter, der har været åbnet, kan ikke returneres.

 

Ved returnering, betaler du selv returneringsomkostningerne. Når de er returneret, vil du modtage dine penge så snart, vi har godkendt produkterne som uåbnede.

HVORDAN RETURNERER JEG ET PRODUKT?

Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du udfylde retur-formularen, som medfølger din pakke.

HVOR LÆNGE GÅR DER, FØR JEG FÅR MINE PENGE TILBAGE?

Når din vare er returneret, vil du modtage dine penge så snart, vi har godkendt produkterne som uåbnede. Almindeligvis tager det 5-10 hverdage, før en kreditkortsrefundering er synlig på din konto.

HVAD GØR JEG HVIS MIT PRODUKT ER BESKADIGET, NÅR JEG MODTAGER DET?

Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du orientere os skriftligt inden for 14 dage efter modtagelse. Kontakt os med dine ordredetaljer og billeder af det beskadigede produkt.

HVOR LEVERER WOODS_COPENHAGEN TIL?

Vi leverer til alle lande.

Vi tilbyder gratis standardlevering i Danmark. Leveringstid forventes at være 1-2 hverdage fra du modtager din ordrebekræftelse.

 

For ordrer uden for Danmark men inden for EU, tilbyder vi gratis standardlevering for alle ordrer over 100 euro.

 

Du kan altid følge din pakkes rejse via det trackingnummer, vi har sendt dig.

HVORNÅR SENDES MIN ORDRE AFSTED?

Så snart du har gennemført din bestilling, begynder vi at processere den. Så snart pakken er afsendt, modtager du en email med informationer inklusiv dit trackingnummer.

HVAD GØR JEG VED PROBLEMER MED MIT TRACKINGNUMMER?

Dit trackingnummer sendes til din email, og hvis du har registreret dig med en online profil på vores website, vil din trackinginformation også være at finde der. Kontakt os, hvis du har problemer med dit trackingnummer.

HVORDAN ÆNDRER JEG I MIN LEVERINGSADRESSE?

Hvis du har behov for at ændre din leveringsadresse, skal du kontakte os.